09 aprilie 2009

Yes we CAN ! We trash can.

Ghid de arheologie a consumului

Metodă de cercetare calitativă cu privire la obiceiurile de consum dintr-o gospodărie:
Se ia un cuplu tânăr, mândru posesor al unei pubele. Se alocă o echipă de cercetători entuziaşti si două luni pentru colectarea de informaţii. Se trag concluziile in funcţie de conţinutul variabil al neplăcutodorizatului obiect cercetat.

Aplicaţie:
Înarmaţi cu o mască de gaze şi o o şipcă desprinsă din gardul facultaţii, cercetătorii noştri au descins la domiciliul familiei Titel şi Maria Presupuneanu, mai exact la ieşirea din spate, unde se află amplasată, foarte potrivit, pubela de gunoi. După două luni de vizite în care s-a constatat o medie săptămânală de 20 cutii de bere şi 3 sticle de vin roşu din soiul Merlot (întotdeauna insoţite de un set de prezervative Durex), echipa noastră a fost surprinsă să observe dispariţia acestora. Misterioasa dispariţie a fost compensată de apariţia, nu mai puţin misterioasă, unor recipiente reciclate cu miros autentic de “Ţuica de ţară” disponibilă în piaţa George Coşbuc la un preţ derizoriu.

Judecând după numărul mare al acestor recipiente şi adaugând la acestea înlocuirea ambalajelor de cosmetice provenite de la “The Body Shop” cu ambalaje de săpun “Margareta” (1,60 Lei bucata), am tras concluzia că încă un român şi-a pierdut jobul respectat din multinaţională, pierzând totodată şi privilegiile oferite de casnicia bazată, bineinteles, pe iubire necondiţionată.

Al dumneavoastră,
Zefir Pseudodumitrescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu